Reklamationer - Praktisk info

 

Covid-19 (Corona virus)

 

Se ofte stillede spørgsmål og svar vedr. corona virus
Læs mere her

 
 

Reklamationer

Skulle der mod forventning være reklamationer i forbindelse med det lejede feriehus, bedes I kontakte det lokale Sol og Strand-bureau hurtigst muligt.

Reklamationer under opholdet modtages kun pr. telefon eller ved personlig henvendelse.

Eventuelle reklamationer over rengøring skal meddeles Sol og Strand på indflytningsdagen.

Herefter vil vi snarest muligt udbedre fejl og mangler og tage hånd om eventuel yderligere rengøring.

I er forpligtet til at give Sol og Strand en rimelig frist til afhjælpning af eventuelle fejl/mangler. Såfremt I vælger at forlade ferieboligen uden forinden mundtligt at have underrettet Sol og Strand og uden at have givet os en rimelig frist til at reagere på reklamationen, kan Sol og Strand ikke blive pålagt erstatningspligt.

Hvis lokalbureauet er lukket, kan I henvende jer til Sol og Strands hovedkontor, tlf. 99 44 44 44. Se åbningstiderne for de enkelte lokalbureauer og hovedkontoret.


A

 
 

B

 
 

C

 

D

 
 

E

 
 

F

 
 

G

 

H

 
 

I

 

J

 
 

K

 

L

 

M

 
 

N

 
 

O

 

P

 

R

 
 

S

 
 

T

 

U

 

V

 
 

Å