Charlotte Rehder Borup ny bureauchef hos Sol og Strand i Løkken

48-årig bureauchef med 20 år i turisterhvervet og ni år i feriehusbranchen forfremmes – skal styrke samarbejde med husejere

Charlotte Rehder Borup ny bureauchef hos Sol og Strand i Løkken

Sol og Strand Feriehusudlejning har med virkning fra 1. december ansat Charlotte Rehder Borup som ny bureauchef i Løkken. Hun har indtil nu været souschef i bureauet.

Det sker netop som Sol og Strand tidligere i efteråret har holdt reception for at fejre at selskabet kunne åbne sit nybyggede bureau på den store plads ved SuperBrugsen og turistbureauet i Løkken.

Nu er opgaven for den nytiltrådte bureauchef at løfte Sol og Strands samarbejde med ejere af lokale sommerhuse og ferieboliger i Løkkens opland til et nyt og højere niveau.

Det siger Sol og Strands regionschef Jonas Balle Pedersen, som glæder sig over, at Charlotte Rehder Borup har sagt ja til tilbuddet om at tiltræde som bureauchef.

-Sol og Strand har investeret stort i etableringen af det nye bureau på en af Løkkens mest centrale pladser. Vi ligger simpelthen lige der, hvor vi gerne vil ligge – og er synlige for alle, der kommer til Løkken eller kører forbi Løkken. Og med det fantastiske udgangspunkt skal vi nu tage Sol og Strand til det sted, hvor vi bedst muligt får udbytte af vores investering. Det gør vi i tæt samarbejde med vores husejere og medarbejdere på bureauet i Løkken. Derfor er jeg glad for, at Charlotte er klar til at gå i gang som ny bureauchef, siger regionschefen.

MEGET ERFAREN BUREAUCHEF – SER ET KÆMPE POTENTIALE I LØKKEN
Charlotte Rehder Borup kom til Sol og Strand som souschef på Løkken-bureauet for 11 måneder siden. Og før det har hun været otte år i feriehusbranchen. Desuden har hun gennem 20 år drevet pensionat i Løkken.

Hun ser et stort potentiale i Løkken, og hun glæder sig til at bidrage til vækst og udvikling i både Sol og Strand og Løkken som turistdestination.

-Hvis vi tager Løkken først, så handler det jo om at vi kan give turisterne det, de kommer efter: Nemlig oplevelser. Løkken er en by i rivende udvikling dog stadig med hygge og atmosfære. Her er vi helt tæt på naturen, og det har man i Løkken altid været. Det er så dejligt at se, hvordan vi formår at bruge naturen til fede oplevelser for vores alle sammens gæster. Og byen byder på autentiske oplevelser, som man ikke bare kan få andre steder. Vi skal fortsætte den meget positive udvikling, vi har set over de seneste år – og så blive ved med at se nye muligheder, siger Charlotte Rehder Borup.

DANSKE OG TYSKE TURISTER KOMMER SOM ALDRIG FØR – 2022-SÆSONEN TEGNER TIL REKORD
-Når det gælder Sol og Strand har vi med vores nye bureau på det helt rigtige sted i byen fået en synlighed og opmærksomhed, som skal bruges rigtigt. Simpelthen til at tiltrække endnu flere glade og tilfredse turister til Løkken. Og det er vi heldigvis godt i gang med.

-Vi oplever, at både tyske og danske turister kommer til os som aldrig før. Og i den kommende 2022-sæson ser det bedre ud end nogensinde. Vi har simpelthen i højsæsonen feriegæster til endnu flere huse end vi har til rådighed i dag – og derfor styrker vi selvfølgelig også jagten på flere og nye sommerhuse. Og i den sammenhæng styrker vi også samarbejdet med de ejere af sommerhuse og ferieboliger i Løkken, som vi allerede lejer ud for i forvejen.

TRE TIL TANGO I FERIEHUSUDLEJNING – STYRKET DIALOG MED HUSEJERE
-I vores branche skal der ikke bare to til en rigtig tango, men tre. I branchen for feriehusudlejning er det både feriegæsten, og ejerne af de 6.500 private ferieboliger og sommerhuse, vi lejer ud, vi skal gøre tilfredse. Det er en spændende udfordring, som vi i Sol og Strand er meget bevidste om. Først når alle tre parter er glade, får vi den succes, som vi stræber efter. Og det har jeg et stort fokus på hver eneste dag – og jeg har et fantastisk team på bureauet i ryggen, som også er klar til at gøre Løkken og ferie i Løkken endnu mere attraktivt i fremtiden, siger Charlotte Rehder Borup, den nye bureauchef hos Sol og Strand i Løkken.

YDERLIGERE KOMMENTARER:
CHARLOTTE REHDER BORUP, ny bureauchef i Sol og Strand i Løkken, tlf. 96 96 56 10
JONAS BALLE PEDERSEN, regionschef for Sol og Strand i Nordjylland, tlf. 28 10 35 88